JANA -LADIES WORKOUT

 

Ladies workout je posilovací trénink s pomocí vlastní váhy těla a s pomocí cvičebních pomůcek, které nám FitnessKA  nabízí:činky, posilovací gumičky, TRX, bosu, over ball, flowin, mnohé další….

 

 PROČ LADIES WOKOUT?

 

Protože každý posilovací trénink umožňuje ženám tak dokonale odbourat tuk, zpevnit a vytvarovat si postavu, jak to není možné žádným jiným sportem nebo aktivitou.

 

 

 

 



DENI BEJDÁKOVÁ - BOSU NO CHOREO, CARDIO DANCE, RUNNING WORKOUT
Ve studiu mám hodinu Bosu no choreo, Cardio Dance a Running Workout.
Cvičím jednoduše proto, že chci a můžu. Mou motivací je pocit svobody, který mi pohyb dodává. Cvičení je zábava a přináší mi radost do života. Proto se přijďte radovat se mnou. Společnými silami dojdeme i k vašemu vytouženému cíli.



JANA KUČEROVÁ - PILATES
Máte chuť aspoň na chvíli utéct před dnešní uspěchanou realitou a pozastavit čas?
Díky Pilatesově metodě propojené s filozofií jógy se nám to společně může podařit. Při cvičení se naučíme poznávat a vnímat dokonalost našeho těla, budeme schopni ho dokonale protáhnout, zesílit i zpevnit a svou zklidněnou myslí spolu s dechem prohloubíme vnímání našich pocitů i prožitků.
K tomu nám pomohou i různé cvičební pomůcky – míče, balónky, činky aj. Cvičení není náročné, vždy se přizpůsobuje našemu zdravotnímu stavu a věku.


 



ELIŠKA - FYZIO JÓGA

ELIŠKA je fyzioterapeutka, takže rozumí dobře řeči těla a jeho potřebám.
Co nám o sobě prozradila?
"Již během studia fyzioterapie jsem se častokrát dostala do kontaktu s jógou. Cvičila jsem jógu nejdříve sama a řešila tak své drobné bolístky na těle i duši. Intentzivně jsem vnímala benefity, které mi cvičení přinášelo a začala tak mimo jiné aplikovat jógové prvky na své pacienty. Jóga navrací páteři pružnost, celkově zlepšuje mobilitu pohybového aparátu, motilitu orgánů, pružnost kůže, působí pozitivně na vitalitu a harmonii v organismu a v mnoha případech také pomáhá od bolesti.
Nikdy není pozdě začít... Tak se přijďte "protáhnout" s Eliškou!



KATEŘINA MELIŠOVÁ - HAPPY FIT DANCE A BOSU

Odjakživa jsem byla "neposedná" a cvičeni do mého života prostě patří. Je to čas, kdy máte možnost "utéct" od všednich starostí a povinností a dělat něco jen a jen pro sebe . Veřte , že ve chvíli , kdy uvidíte první výsledky vašeho snaženi , už nebudete chtít přestat a o tom to je
Cvičení není povinnost , ale radost ! Je to láska k pohybu , vyplavení endorfinů a celkové posileni těla a mysli . A v dnešní uspěchané a leckdy stresující době ten nejlepší lék na všechno



EVA ČERNÁ - JÓGA SRDCEM 

 

 



ŠTĚPÁNKA HERRADOVÁ - BOSU, AEROBIK, BDF
V rámci hodin bodyformingu a bosu se snažím klientům nabízet komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin tak ,aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka. Hodiny jsou spíše dynamického charakteru, zaměřené jak na spalování tuků tak na posilování svalů celého těla.“Pohybem nejen ke krásnému, ale především zdravému tělu



SILOVĚ KONDIČNÍ TRÉNINK (SKT)
Z jednoduše a česky vytvořeného názvu mé vlastní hodiny je již patrné, o jaký druh cvičení se jedná.
Má filozofie cvičení se skládá ze 4 bodů = kvalitní zahřátí, procvičit celé tělo (a to i takové svalové partie, které v běžné činnosti moc nezapojujeme) důkladné protažení a především nespadnout do stereotypu!!!
Díky vždy originálně sestavené struktuře tréninku, nebude žádný trénink stereotyp. Hodiny se skládají jak ze silových částí (TABATA, KRUHOVÉ TRÉNINKY, FITNESS posilování s pomůckami) tak z kondičních (BĚŽECKÁ ABECEDA, HIIT TRÉNINK, CARDIO) a jejich různé kombinace.
Výsledkem jsou hodiny založené na spalování tuku/ rýsování postavy/ nabírání svalové hmoty nebo jejich kombinace.
Z mých hodin budete odcházet nabité energií z příjemné a především kamarádské atmosféry, o kterou se vždy snažím, tak s jistotou, že si na mě druhý den vzpomenete (ale už trošičku z jiného důvodu ).



Rehab JÓGA... Pokud cítíte, že vaše tělo potřebuje protáhnout, uvolnit a zrelaxovat po náročném dnu, přijďte si v úterý vyzkoušet, co pro vás připravila Gábi Beránková.
A co o józe a o působení jógy na naše tělo a mysl sama napsala?
"Jóga znamená cestu. Pro mne je zharmonizováním, vyvážením těla a mysli.Díky józe si uvědomuji lépe sama sebe.
Chcete se oprostit od každodenních starostí, naučit se opět správně dýchat, protáhnout své tělo od hlavy až po paty,
porozumět svému tělu a naučit se relaxovat?
Cvičením ásan (pozic) a využitím svého dechu vrátíte pružnost páteři, uvolníte svaly, oživíte orgány a nervová centra.

"Chceš-li změnit svět, začni tím, že změníš sám sebe."



ANET NEKOLOVÁ - PortDeBrasBand



GABRIELA KOMÍNKOVÁ - PILATES

Pilates je ten pravý balzám pro mou duši a tělo. Objevila jsem ho před 7 lety a stal se mou nedílnou součástí. Stále se moc těším na každé cvičení, ze kterého vždy odcházím s pocitem dokonalé harmonie, vnitřní rovnováhy a klidu. Zapomenu na všechny starosti a úkoly a cítím, že se samou lehkostí téměř vznáším. Ráda bych vám též pomohla naučit se vnímat své vlastní pocity, soustředit se jen na sebe a vychutnat si naplno ten vzácný čas plný pohody při pilatesu.
„ Život je umění kreslit bez možnosti gumovat. “



ŠÁRKA WIESNEROVÁ - PILATES
Proč miluju pilates poznáte až při společném cvičení.
Pilates je ideální pro všechny věkové kategorie, pro lidi v kondici i bez, stejně tak pro ty s chronickými bolestmi, po úrazu nebo s astma.
Je to cesta k relaxaci a boji proti stresu
Zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání.
Zlepšuje držení celého těla
Zpevnění svalstvo, které při klasickém cvičení není procvičováno
Touto technikou obnovíte vaši vitalitu a povzbudíte svoji mysl.



MARKÉT VELICHOVÁ - FITNESS WORKOUT
Fitness cvičení, kde cvičíme s vlastní vahou těla a s nejrůznějšími fitness pomůckami.

Procvičíme všechny svalové partie.

Udržíme si vyšší tepovou frekvenci pro spálení tuku.

Naučíme se cviky technicky správně provádět!

Posílíš svou fyzickou kondici.